Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στη Νορβηγία, όταν ένας 14χρονος κατάφερε να κλέψει λεωφορείο από το Όσλο και να το οδηγήσει μέχρι το Kristiansand. Η απόσταση ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα και αντιστοιχεί σε αρκετές ώρες οδήγησης. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι ότι δεν ήταν η πρώτη φορά.
Τρίτη φορά πίσω από το τιμόνι κλεμμένου λεωφορείου
Σύμφωνα με τις νορβηγικές αρχές, ο ίδιος ανήλικος έχει εμπλακεί ήδη σε δύο παρόμοια περιστατικά. Νωρίτερα μέσα στο 2026, είχε οδηγήσει κλεμμένο λεωφορείο μέχρι τη Σουηδία. Επιπλέον, τον Νοέμβριο του 2025 είχε πάρει άλλο λεωφορείο από το Stavanger και το οδηγούσε για περίπου τρεις ώρες. Με λίγα λόγια, ο νεαρός φαίνεται να έχει αποκτήσει… αξιοσημείωτη εμπειρία στις αστικές συγκοινωνίες.
Πώς εντοπίστηκε
Η αστυνομία ενημερώθηκε από οδηγούς που παρατήρησαν ότι το λεωφορείο κινούνταν χωρίς επιβάτες και ότι ο οδηγός φαινόταν ασυνήθιστα μικρός σε ηλικία. Λίγο αργότερα, οι αρχές ακινητοποίησαν το όχημα και παρέλαβαν τον ανήλικο.
Η ανησυχία των αρχών
Οι αστυνομικοί τόνισαν ότι αντιμετωπίζουν το περιστατικό με μεγάλη σοβαρότητα. Ένα παιδί 14 ετών στο τιμόνι ενός τόσο μεγάλου οχήματος συνιστά σημαντικό κίνδυνο τόσο για τον ίδιο όσο και για τους υπόλοιπους οδηγούς. Ευτυχώς, δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί ή ατυχήματα. Το περιστατικό προκαλεί εύλογα ερωτήματα. Πώς ένας ανήλικος καταφέρνει να αποκτά πρόσβαση σε λεωφορεία για τρίτη φορά; Και τι μέτρα μπορούν να ληφθούν ώστε να αποτραπούν ανάλογα περιστατικά στο μέλλον;
Η υπόθεση θυμίζει σενάριο κινηματογραφικής ταινίας. Η διαφορά είναι ότι εδώ δεν πρόκειται για παιχνίδι ή περιπέτεια, αλλά για ένα σοβαρό γεγονός που θα μπορούσε να είχε πολύ πιο επικίνδυνη κατάληξη. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο 14χρονος κατάφερε να οδηγήσει εκατοντάδες χιλιόμετρα, αποδεικνύοντας ότι η πραγματικότητα μερικές φορές ξεπερνά και τις πιο απίθανες ιστορίες.
Με πληροφορίες από Σουηδικά μέσα ενημέρωσης Expressen, TT, Aftonbladet, SVT News, Omni, Simployer κλπ, Νορβηγικά, Δανέζικα μέσα ενημέρωσης, Ελληνικό και Διεθνή τύπο.

